dinsdag 16 november 2010

I want to see the world!

Als er iets is wat ik heel graag wil, dan is dat reizen. En het liefst zo ver mogelijk! Ik ben nog nooit Europa uit geweest, maar ik wil heel de wereld zien. Wat bovenaan mijn lijstje staat is Amerika. Als vtm'er moet ik natuurlijk een keer in Las Vegas geweest zijn. En daar heb ik totaal geen problemen mee!
 New york en Los Angeles wil ik ook heel graag zien. Het liefst maak ik een wereldreis, maar helaas is dat niet gemakkelijk. Hoe kom ik aan al dat geld? en Wanneer zou ik op wereldreis moeten gaan?
Niet alleen Amerika is een deel van de wereld wat ik zien wil,
ook heel de andere kant van de wereld wil ik zien. Egypte, China, Indonesiƫ, Dubai, Australiƫ, Nieuw zeeland en noem het allemaal maar op!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten